Wintergroenten: knolselderijsoep met mosterd

Zoals ik gisteren al schreef heb ik vorig weekeinde een aantal recepten uitgeprobeerd. Een van die recepten (die zeer goed beviel) was een nieuw recept voor knolselderijsoep. Heerlijk romig met een beetje pit. 

De knolselderij is nu goed betaalbaar en je kunt er zoveel dingen mee maken. Knolselderijsoep is erg makkelijk. Mocht je in de verleiding komen om iets met knolselderij te doen, dan moet je zeker dit recept voor knolselderijsoep eens proberen!


Koken jullie met de seizoenen mee? 

Reacties

  1. Jazeker, ook wij koken (vnl) met het seizoen mee. Ik heb even gespiekt bij het recept van de knolselderijsoep en..., die ga ik zeker binnenkort proberen. Lijkt mij erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben net 3 knollen in huis gehaald, dus goed idee! Lijkt me het proberen wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts