Goede voornemens voor februari

Ik schreef gisteren al iets over allerlei gedoe met financiële consequenties. De man is gelukkig met bus nummer twee goed aangekomen op zijn eindbestemming. Waar er op het moment van schrijven keihard gewerkt wordt.

Ondertussen vond de boekhouder het een goed moment om de berekening van de inkomstenbelasting voor 2015 door te mailen....  Laten we zeggen dat ik er nogal van schrok. Kennelijk is het zo'n week waarin het geld er met busladingen tegelijk uitvliegt. De man heb ik nog maar even niet ingelicht. Die heeft al genoeg voor zijn kiezen op dit moment. Daarbij vind ik het een goed plan om eerst eens even met de boekhouder te checken of alle aftrekposten goed zijn meegenomen.



Aangezien januari dus kennelijk de maand is van de financiële misère (met hopelijk dit als slotstuk - alstjeblieft, dankjewel) raak ik er steeds meer van overtuigd dat februari maar een vrekkige maand moet worden.

Een goed moment om de voorraden leeg te eten, alle overbodige zooi op marktplaats te zetten en alle verzekeringen en overige uitgaven nog eens na te lopen.

Of iets in die richting.

Hoe gaat het met jouw financiën?

Ondertussen op m'n andere blog: Geraakt - hoe blog je erover?

Reacties

  1. Hoi, had helemaal niet in de gaten dat je hier ook nog schreef. Wat een financiële pech zeg en wat een stress voor je man! Hopelijk gaat het met de belastingdienst meevallen.
    Succes met besparen komende maand!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts