Een avondmens wordt nooit een echt ochtendmens (toch?)

Elke avond probeer ik uit alle macht om op tijd naar bed te gaan. En heel soms lukt dat me.

Soms vind ik het best lastig dat ik een kind heb die Een overtuigd ochtendmens is.

Wat zou het mooi zijn als je daarin makkelijk kon veranderen.
Helaas is dat kennelijk niet zo.

En dus doe ik vanavond maar weer een poging om op tijd te gaan slapen. Zodat ik morgen het tempo enigszins bij kan benen.

Ben jij een uitgesproken avond- of ochtendmens?
En loopt dit gelijk met de rest van het gezin?






Reacties

  1. Een ochtend mens. Mijn man een avond. Voor ons niet echt een probleem. De rest van de dag doen we veel samen. En nee echt veranderen kan hij niet. Want dan slaapt hij slecht en ik kan vanwege pijn niet veel later. Met kinderen weet ik niet want die heb ik nirt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is volgens mij ook niet echt te veranderen... En als je elkaar overdag ziet, dan is het niet echt een probleem.

      Verwijderen
  2. een echt avondmens, helaas. vreselijk. savonds kan ik niet slaap komen, maar moet er elke ochtend voor werk en kinderen vroeg uit, dus een chronisch slaaptekort, overdag veel moe..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lastig als je 's avonds niet in slaap kunt komen. Dan kun je wel vroeg naar bed gaan, maar dan schiet het toch niet op

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Stuur een bericht

Populaire posts